کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

روشنی من گل آب

ابری نیست بادی نیست
مینشینم لب حوض
گردش ماهی ها روشنی من گل آب

رستگاری نزدیک لای گلهای حیاط
نور در کاسه مس چه نوازشها میریزد

پشت لبخندی پنهان هرچیز
روزنی دارد دیوار زمان که از آن چهره من پیداست

چیزهایی هست که نمیدانم
میدانم سبزه ای را بکنم خواهم مرد
میروم بالا تا اوج من پر از بال و پرم
راه می بینم در ظلمت من پر از فانوسم

من پر از نورم و شن و پر از دار و درخت
پرم از راه از پل از رود از موج

پرم از سایه برگی در آب
چه درونم تنهاست


==>سهراب سپهری<==

Chris De Burg

موزیک ویدیوی When I Think Of You

کاری از کریس د برگ

Chris De Burg


دانلود

باشد

در فروغ لحظه های واپسین چه سخت است بی تو رفتن......! و چه سخت است بی تو بودن....!

همیشه قصه های آشنایی ناتمام خواهند ماند...! همیشه لحظه های با تو بودن پیش رویم

خواهند ماند...! و تو هیچ نمیدانی که چقدر از قاب پنجره دل ترا دزدانه به چشمانم هدیه کرده ام




 دیگر نه من مانده ام نه تو ...! چرا دیگر کلامی از مهر همچون گذشته چنگی بر دلمان نمیزند و تمامی افکار پوچ و در هم و برهم اندیشه های که هرگز ارزشی اینچنین تفکر و دور زیستنت از من نداشت را پیشه راهت کردی ؟

سیاوش قمیشی

موزیک ویدیو یا همون ویدیو کلیپ قاب شیشه ای سیاوش

که به راحتی گیر نمیاد ولی شما راحت گیر آوردین

دانلود

Glass Frame