کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

آخرین روز

امروز آخرین روز از سال ۱۳۸۲
ساعت ۱۱:۳۳

ای کاش هیچ وقت فردا نمیشد.
نمیدونم چرا ولی دوست دارم هیچ وقت فردا نشه
سال جدید نشه.
نمیدونم چرا ولی اصلا دوست ندارم عید بشه

عید امسال مثل عیدای گذشته نیست
دوست داشتنی نیست
خالص نیست
با صفا نیست

دیگه خبر از اون خونه تکونیای یه ماه قبل عید نیست

کاش عید نمیشد و نمی فهمیدم یکسال دیگه از عمرم هم بیهوده هدر شد.


تا شقایق هست زندگی باید کرد

راستی یه آهنگ آپلود کردم از کارهای جاودانی گروه جیپسی کینگ
روی من که این آهنگ خیلی تاثیر میگذاره.
دانلود کنید

چت باز

راستی برای دوستان چت باز

یه رباط جدید طراحی شده

که من چیزی در موردش نمیگم خودتون باهاش بچتین

فقط باید این ایدی رو اد کنین.

robolooti

زمستان گرم

تمامی آهنگ های ابی رو از اینجا گوش کنید.

اینم یک کلیپ قشنگ.

به امید اینکه عشقتان به مانند عشق بهروز و گوگوش نباشد.

فلش

یک فلش بسیار زیبا و خنده دار.

هیچگاه  با خود نیستم، زیرا وقتی از تو دورم به تو می اندیشم و وقتی با توام خود را فراموش می کنم
هواران شاخه گل سرخ را تقدیم وجودت می کنم و به دستان و چهری مهربانت بوسه میزنم
می خواهم با تمام وجود فریاد بزنم دوستت دارم و از دل می گویم که همیشه سایه ای برای
آرمیدن من بودی و در زمان دلواپسی ها غمخوارم.
زندگی را زمانی دوست دارم که چشم های ناز و شفافت با نگاه من یکی شود و شیرینی لبخندت
در ذره ذره وجودم نفوذ کند  
Behrooz Vosughi

شهریار

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟؟

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟

بی وفا بی وفا حالا که من افتاده ام از پاچرا؟

نوشدارویی - نوشدارویی - نوشدارویی و

بعد از مرگ سهراب آمدی

سنگدل - سنگدل - سنگدل این

زودتر میخواستی - حالا چرا؟

عمر مارا مهلت امروز و فردای تو نیست

من که یک امروز مهمان توام فردا چرا؟

نازنینا- نازنینا- نازنینا ما به ناز تو

جوانی داده ایم

دیگر اکنون با جوانان

ناز کن با ما چرا

وه که با این عمر های کوته بی اعتبار

اینهمه غافل شدن از چون منی شیدا چرا؟

آسمان چون جمع مشتاقان پریشان می کند

در شگفتم من - در شگفتم من

نمی پاشد ز هم دنیا چرا؟

شهریارا بی حبیب خود نمی کردی سفر

راه عشق است این یکی بی مونس و تنها چرا؟

بی مونس وتنها چرا؟؟

استاد بنان