کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

غربت

ماه بالای سر آبادی است٬
اهل آبادی در خواب.

نیمه شب باید باشد.
دب اکبر آن است: دو وجب بالاتر از بام.
آسمان آبی نیست٬ روز آبی بود.


یاد من باشد فردا لب سلخ٬ طرحی از بزها بردارم٬
طرحی از جاروها٬ سایه هاشان در آب.

یاد من باشد٬ هر چه پروانه که می افتد در آب٬ زود از آب در آرم.

یاد من باشد کاری نکنم٬ که به قانون زمین بر بخورد.

یاد من باشد فردا لب جوی٬ حوله ام را با چوبه بشویم.

یاد من باشد تنها هستم

ماه بالای سر تنهایی است.

Click To Enlarge....

--------------------------------------------------------------------------------------

خب یکمی بلاگ رو متحول کردم...آهنگشو عوض کردم و ....

دو تا آهنگ قشنگ هم برا دانلود گذاشتم

اولی یک آهنگ خارجی از ابی که با وجود قدیمی بودن چیزی از ارزشهاش کم نشده.
دانلود


دومی یک ریمیکس از قمیشی و ابی (کاری از طرفداران)    که فقط بگم با این حجم کم٬ هر کس دانلود نکنه٬ نصف عمرش بر فناست.

دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
آوا چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.nesfe.blogsky.com

* همه چیز از یاد آدم میره مگه یادش که همیشه یادته*
سلام ... وبلاگ زیبایی دارید .. اگه دوست داشتید به من هم سر بزنید ...

تی تی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:34 ق.ظ http://teetee.blogfa.com

سلام بهروز جان
شعر قشنگیو انتخاب کردی. مرسی سلیقه، مثه همیشه (;
آهنگ اولیم محشر بود واقعا!
موفق باشی و همیشه پر از این تحولات خوب...
تا بعد.

بی وفا دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:01 ب.ظ http://bivafa.persianblog.com

وبلاگ زیبایی دارید با تبادل لینک موافقید؟

مريم شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:56 ق.ظ http://maaryam.persianblog.com

سلام.وبلاگ بسيار جالبی داری.خيلی زيباستتتتتتتتتتتت.بهت تبريک ميگم.

پیام یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:06 ب.ظ

توی وبلاگی که به اسم هنرمندی بزرگ ساخته میشه هیچ چیز درباره این بزرگ مرد نمی بینی و فقط دستنوشته های یه بابایی که می خواد پاشو روی پله اسم بهروز بزاره و بره بالا.مسخره ست واقعا.اگه جوابی داری ایمیل کن وگر نه خجالت بکش از اینکه از اسم این بزرگ مرد سوء استفاده می کنی

دوست عزیز...جواب شما رو براتون فرستادم...

انتقاد کردن همیشه سازنده است....ممنون

شهرزاد قصه چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ http://ladyrose632.persianblog.com

سلام...چه جالب!اولين باره ميام اينجا...خوشحال ميشم به منم سر بزنی

شبنم مهمند چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ق.ظ

بی اندازه زیبا

حمید سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام گل پسر بلاگت خیلی جالب و متنوع هست همیشه موفق باشی و شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد