کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

خب اینم یه جور آپدیته دیگه...

یاهو مسنجر ۷ اومد....این طور که میگن مثل اینکه مشکل آفلاینا تو این ورژن حل شده...

فکر نمیکنم که دیگه نیازی به معرفی داشته باشه....به نظرم ۹۹ ٪ کسایی که میان اینترنت

استفاده میکنن دیگه...( البته تو ایران )

   http://l3ehrooz.Tk http://l3ehrooz.Tk


دانلود

من به شهر تو سفر کردم٬ همین چند وقت پیش٬ چیزی در حدود یکی دو سال نوری پیش یا

شاید هم پس٬‌دقیقا یادم نیست

من در شهر تو :

من آدمهایی را دیدم که برای زنده ماندن٬ جان می دادن !!!

اسبی را دیدم که میگفت:‌خودمونیم٬ انسان حیوان نجیبیست!!!

خری را دیدم که ورود ممنوع می رفت!!!

مغازه ای را دیدم که روی سر درش نوشته بود:‌جوشکاری عدالت!!!

آدم خور متعصبی را دیدم که از گرسنه گی مرده بود!!!

تاجری را دیدم که زمان خرید و فروش میکرد ( امروز )‌می خرید و ( فردا ) می فروخت!!!

کرکسی را دیدم که جلوی خانه خود تابلو زده بود ورود لاشخورها ممنوع

من دختری را دیدم که پسر بود !!!

شهری را دیدم که مرده ها زنده ها را خاک می کردند!!!

نوزادی را دیدم که با حیوان حافظ قنداق شده بود!!!

من ابلیسی را دیدم که دیگر هیچ تیری در خورجین برای پرتاب نداشت!!!

... ومن در آنجا تو را ندیدم !!!


Click To Enlarge

بدون شرح


عزیزان یک به یک رفتند....

Click To Enlarge


---------------------------------------------

یک آهنگ بسیار قشنگ از معین که با حال و هوای این روزام خیلی همخونی داره....


دانلود