کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

عشق

الله ابهی

عشق را دوست دارم به شرطی که معشوق نباشم.
عشق را دوست دارم به شرطی که زمینی نباشد.
عشق را دوست دارم به شرطی که عاشق باشم.
عشق را دوست ذارم به شرطی که یکطرفه نباشد.
عشق را دوست دارم به شرطی که رویا نباشد.
عشق را دوست دارم به شرطی که آزاد باشم.
عشق را دوست دارم به شرطی که پایان نداشته باشد.
عشق را دوست دارم به شرطی که اسیر نباشم.

ودر آخر عشق را دوست دارم به شرطی که عشق باشد.


به امید اینکه عشقتان به مانند عشق بهروز و گوگوش نباشد.

سیاوش

راستی خدمت دوستانی که گفتند کار سیاوش را چرا برداشتی عرض کنم که کار سیاوش در قسمت آرشیو ما موجود میباشد.

سیاوش

راستی خدمت دوستانی که گفتند کار سیاوش را چرا برداشتی عرض کنم که کار سیاوش در قسمت آرشیو ما موجود میباشد.

زندگی

الله ابهی. مرسی از نظر خوبتان.آقا لطف کنین ایمیل ندین.آخه چه کاریه نظر که بهتره.

خب یکی از دوستانم گفت که هر کسی ممکنه از عشق یه تعریف خاصی داشته باشه و

دلیل نمیشه که همه یه جور فکر کنن.به نظر من هم جالب اومد.واسه همین هم میخوام

این بحث رو کنار بذارم برم سر یه بحث دیگه. بحث زندگی در نگاه کلی.

اصلا زندگی چیه؟

هدف در زندگی چیه؟

چرا ما اصلا به این دنیا امدیم؟

این فکر کنم بهتر باشه.دوستان میتونن نظراتشون رو بدن.شاد باشید.........

               به امید اینکه عشقتان به مانند عشق بهروز و گوگوش نباشد....

زلزله


راستی فاجعه عظیم زلزله بم را به تمامی هموطنان عزیزم  بخصوص اهالی  زلزله زده  بم تسلیت عرض میکنم...از دست دادن بیست هزار نفر از هموطنان عزیزمون خیلی  غم انگیزه.
 <SMILIE> <SMILIE>  <SMILIE>  <SMILIE>

بابا ایول

الله ابهی چطورین؟ مرسی از نظرات بسیار سازندتون. اول یه چیزی میخواستم بگم

اینکه چرا این دوستامون توی بلاگ نظر نمیدن و همش میل میزنن یا مکاتبه؟

آخه بذارین دیگران هم استفاده کنن.خب توی نظرا چند تا خیلی جذب کرد.

یکی از دوستامون که علی رضا خودش رو معرفی کرده گفته بود هیچ چی توی

این دنیا پست تر از عشق نیست.خیلی دوست داشتم دلایل این دوستمون رو هم

می دونستم.حیف که چیز بیشتری نگفته بود.البته بهش پیشنهاد دادم.

یکی دیگه از دوستان هم گفته بود که ما هر چی میکشیم از دسته عشقه

خب لطفا عزیز بیشتر بگو ببینیم چی میگی؟چرا خلاصه میگی؟

یکی دیگه از دوستان هم که آرمین باشه که البته خود من بسیار با نظرش مخالفم

گفته بود که احتیاجی به هیچی نیست فقط باید خودتو فدا کنی(در قسمت نظرات موجود میباشد) که من کاملا مخالفم و مخالفتم را هم خواهم گفت.انشاالله.