کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

سهراب سپهری

«خانه دوست کجاست؟»

« نرسیده به درخت‌

کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است

و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است.

می روی تا ته آن کوچه که او پشت بلوغ سربدر می آورد.

پس به سمت گل تنهایی می پیچی

دو قدم مانده به گل٬

پای فواره جاوید اساطیر زمین میمانی

و ترا ترسی شفاف فرا میگیرد.

در صمیمیت سیال فضا خش خشی میشنوی:

کودکی می بینی

رفته از کاج بلندی بالا٬ جوجه بردارد از لانه نور

و از او می پرسی

خانه دوست کجاست.»


(( سهراب سپهری ))

من مرگ را زیسته ام

با آوازی غمناک غمناک

و به عمری سخت دراز و سخت فرساینده

آری مرگ انتظاری خوف انگیز است

انتظاری که بی رحمانه به طول می انجامد.

ماندن آری ماندن و به تماشا نشستن

به تماشا نشستن دروغ را

که عمر چه شاهانه میگذرد......

آهنگ

آهنگ بسیار زیبای Hello

آهنگی که یادآور خاطره های زیادی برای من است

هر چند تلخ ولی.....

دانلود


به امید اینکه عشقتان به مانند عشق بهروز و گوگوش نباشد.

Who Moved My Cheese


کتاب چه کسی پنیر مرا برداشته که همانطور که به من توصیه شد که بخوانم

به تمام دوستانم توصیه میکنم که بخوانند.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

داشتن پنیر شمارا خوشحال می سازد.

هر چه پنیر شما برایتان مهمتر باشد بیشتر مایل به حفظ آن هستید.

اگر تغییر نکنی ممکن است منقرض شوی.

اگر نمیترسیدی چه میکردی؟

                  

قالب بلاگ

دوستان عزیز قالب بلاگ عوض شد.

خوب شده یا نه؟

این مدت که خونه نشین شدیم رو فقط بلاگ آپدیت می کنم چون

حرف هم زیاد دارم.