کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

در گلستانه

دشت هایی چه فراخ!
کوه هایی چه بلند!

در گلستانه چه بوی علفی می آمد!
من در این آبادی پی چیزی می گشتم:
پی خوابی شاید٬
پی نوری٬ ریگی٬ لبخندی.

لب آبی
گیوه ها را کندم٬ و نشستم٬ پاها در آب:

من چه سبزم امروز و چه اندازه تنم هشیار است!
نکند اندوهی٬ سر رسد از پس کوه.
چه کسی پشت درختان است؟

کودکان احساس! جای بازی اینجاست.
زندگی خالی نیست:

مهربانی هست٬ سیب هست٬ ایمان هست.

آری

تا شقایق هست زندگی باید کرد





--------------------------------------------------------

یک آهنگ زیبا از معین به اسم پروردگار...

گوش کنین و مثل من این دنیا رو فراموش کنین.

دانلود

غربت

ماه بالای سر آبادی است٬
اهل آبادی در خواب.

نیمه شب باید باشد.
دب اکبر آن است: دو وجب بالاتر از بام.
آسمان آبی نیست٬ روز آبی بود.


یاد من باشد فردا لب سلخ٬ طرحی از بزها بردارم٬
طرحی از جاروها٬ سایه هاشان در آب.

یاد من باشد٬ هر چه پروانه که می افتد در آب٬ زود از آب در آرم.

یاد من باشد کاری نکنم٬ که به قانون زمین بر بخورد.

یاد من باشد فردا لب جوی٬ حوله ام را با چوبه بشویم.

یاد من باشد تنها هستم

ماه بالای سر تنهایی است.

Click To Enlarge....

--------------------------------------------------------------------------------------

خب یکمی بلاگ رو متحول کردم...آهنگشو عوض کردم و ....

دو تا آهنگ قشنگ هم برا دانلود گذاشتم

اولی یک آهنگ خارجی از ابی که با وجود قدیمی بودن چیزی از ارزشهاش کم نشده.
دانلود


دومی یک ریمیکس از قمیشی و ابی (کاری از طرفداران)    که فقط بگم با این حجم کم٬ هر کس دانلود نکنه٬ نصف عمرش بر فناست.

دانلود