کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

تنهایم

تنهایم

حال میفهمم که تنهایی چه زیباست٬

سکوتی دلنشین٬ آری در تنهایی فریاد زدن...واقعا زیباست

چه سخت است زندگی برای تنهایان لااقل

غمگین٬ واقعا کلمه زیباییست. غمگینم...

و چه دشوار است:

نشستن در گوشه ای تنها٬ در هوایی تاریک و سرد و اندیشیدن به این جمله که:

¤ چه کردم ¤

Bye To All...

به سراغ من نیایید

به سراغ من اگر می آیید
پشت هیچستانم.
پشت هیچستان جایی است
پشت هیچستان رگ های هوا٬ پر قاصدهایی است
که خبر می آرند٬ از گل واشده دورترین بوته خاک.
روی شن ها هم٬ نقش های سم اسبان سواران ظریفی است که صبح
به سر تپه معراج شقایق شتافتند.
پشت هیچستان٬ چتر خواهش باز است
تا نسیم عطشی در بن برگی بدود ٬
زنگ باران به صدا می آید.

آدم آینجا تنهاست.

و در این تنهایی٬ سایه نارونی تا ابدیت جاری است.

به سراغ من اگر می آیید٬
نرم و آهسته بیایید٬ مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من.

                                               سهراب سپهری


آریان

آلبوم جدید آریان با نام

تا بی نهایت

Ta Binahayat

۱. افسونگر

۲. آروم آروم

۳. بزار برم

۴. گمشده من

۵. کاشکی

۶. مگه میشه ؟

۷. سکوت

۸. طلسم

Hello

کلیپ تصویری آهنگ Hello

دانلود

دوستان واقعا زحمت کشیده شد تا این حجم آپلود بشه

پس قدر بدونین.

ــــــــــــــــــــ
برای دانلود Save Target As کنین.

Are u Somewhere Feeling Lonely Or Someone Loving u???

سهراب

تو به من خندیدی و نمی دانستی...........

من به چه دلهره از باغچه همسایه

سیب را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب آلود به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز

سالها است که در گوش من

آرام آرام

خش خش گام تو تکرار کنان

میدهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق این پندارم

که چرا

خانه کوچک ما

سیب نداشت........



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

متاسفم برای کسانی که دوست داشتنشان را هیچگاه ابراز نمیکنند .