کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

صدایت را نمیشنوم

من صدای نفس باغچه را می شنوم

صدای صاف باز و بسته شدن پنجره تنهایی

و صدای پاک پوست انداختن مبهم عشق

و ترک خوردن خودداری روح.


من صدای قدم خواهش را می شنوم

صدای پای قانونی خون را در رگ.

وصدای باران را روی پلک تر عشق

روی موسیقی غمناک بلوغ

وصدای متلاشی شدن شیشه شادی در شب

پاره پاره شدن کاغذ زیبایی

پر و خالی شدن کاسه غربت در باد

اما من صدای تو را نمیشنوم




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یک آهنگ بسیار زیبا برای دانلود

البته مطمئنم که اکثرا شنیدن آهنگشو ولی بازم شاید عده ای باشن که نشنیده باشن.

آهنگ گل گلدون

دانلود

غمی غمناک

شب سردیست و من افسرده.

راه دوری است و پایی خسته.

میکنم تنها از جاده عبور:

دور ماندند ز من آدمها.

سایه ای از سر دیوار گذشت٬

غمی افزود مرا بر غمها.

مثل این است که شب نمناک است.

دیگران را هم غم هست به دل٬

غم من لیک غمی غمناک است.


¤ سهراب سپهری ¤

Click To Enlarge

عــــــشـــــق

عشق.

نامه ات به دستم رسید.

من عطش روح تو را خوب میشناسم

بزودی سیراب خواهد شد

تو درست به لب دریاچه رسیده ای.

فقط باید چشمانت را باز کنی

و من میبینم که پلک ها دارند بالا می روند.

آن وقت من با تو خواهم بود.

همیشه با تو...پس نگران نباش... صبور باش و منتظر!!!

سلام مرا به همه برسان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سال نو میلادی بر همه هموطنان مسیحی مبارک باد.

به همین مناسبت یک کاغذ دیواری قشنگ گذاشتم.


Click To Enlarge....."1024 x 768"

شاهزاده کوچولو

شازده کوچولویی بود که یک روز به سیاره غم انگیز ما آمد

و دیگر هرگز سیاره کوچک و گل سرخ

دوست داشتنی اش را ندید.

او هر شب با روشن شدن فانوس ستاره کتابی کوچک

دل تنهایی اش را بر میداشت ٬ در نی لبکی میگذاشت

و آرام آرام مینواخت.

شازده کوچولوی ما اهل دنیای آدم بزرگها نبود.

آدم بزرگها انقدر قد کشیده اند که نه شازده کوچولو را می دیدند

و نه صدای نی لبکش را می شنیدند.

آدم بزرگها همیشه از این چیزهای قشنگ و پاک محرومند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برگرفته شده از مقدمه کتاب یک فنجان چای اثری جاودانه از اوشو

Click To Enlarge ( 800 x 600 )


دوستان یک لطفی کنین از متن بالا هر چی فهمیدین حتما بگین. ممنون