کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

عشق

الله ابهی

عشق را دوست دارم به شرطی که معشوق نباشم.
عشق را دوست دارم به شرطی که زمینی نباشد.
عشق را دوست دارم به شرطی که عاشق باشم.
عشق را دوست ذارم به شرطی که یکطرفه نباشد.
عشق را دوست دارم به شرطی که رویا نباشد.
عشق را دوست دارم به شرطی که آزاد باشم.
عشق را دوست دارم به شرطی که پایان نداشته باشد.
عشق را دوست دارم به شرطی که اسیر نباشم.

ودر آخر عشق را دوست دارم به شرطی که عشق باشد.


به امید اینکه عشقتان به مانند عشق بهروز و گوگوش نباشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:35 ب.ظ

GOD GAVE U: 2 legs 2 walk, 2 hands 2 hold, 2 ears 2 hear, 2 eyes 2 see ... why he gave U only 1 heart ? cuz he gave the other one 2 someone else 4 u 2 find & 2 keep ... 4ever

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد