کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

بابا ایول

الله ابهی چطورین؟ مرسی از نظرات بسیار سازندتون. اول یه چیزی میخواستم بگم

اینکه چرا این دوستامون توی بلاگ نظر نمیدن و همش میل میزنن یا مکاتبه؟

آخه بذارین دیگران هم استفاده کنن.خب توی نظرا چند تا خیلی جذب کرد.

یکی از دوستامون که علی رضا خودش رو معرفی کرده گفته بود هیچ چی توی

این دنیا پست تر از عشق نیست.خیلی دوست داشتم دلایل این دوستمون رو هم

می دونستم.حیف که چیز بیشتری نگفته بود.البته بهش پیشنهاد دادم.

یکی دیگه از دوستان هم گفته بود که ما هر چی میکشیم از دسته عشقه

خب لطفا عزیز بیشتر بگو ببینیم چی میگی؟چرا خلاصه میگی؟

یکی دیگه از دوستان هم که آرمین باشه که البته خود من بسیار با نظرش مخالفم

گفته بود که احتیاجی به هیچی نیست فقط باید خودتو فدا کنی(در قسمت نظرات موجود میباشد) که من کاملا مخالفم و مخالفتم را هم خواهم گفت.انشاالله.
نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.mashackers.persianblog.com

خوب اگر فکر میکنی که منظوره من از عشق ، عشق به یک دختره که بدجوری در اشتباهی . جون خودم بزرگترین ضربه رو از یک دختر خوردم و برای همین هم از دخترها به عنوان کسی که عاشقشم متنفرم . دخترای ایرانی توشون پست زیاده اینو حتی یک دختر هم به من گفته ، گفته دخترا وقتی حال پسرا رو میگیرن حال میکنند . همین |: . فقط خواستم بگم منظورم عشق به یکدختر نبود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد