کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

بهار

خب دوباره شروع کردم.

اولین پست در سال ۸۴ رو با بی حالی تمام دارم مینویسم....خیلی خسته ام.

اگه هم میبینید که یکم دیر آپدیت شد به همین دلیله...

امیدوارم که تعطیلات عید به همه خوش گذشته باشه...برا من که از بهارش پیدا بود چه سالیه...

خب از این به بعد سعی میکنم زود آپدیت کنم... فعلا به امید دیدار در ایرانی آزاد...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Click For Enlarge.....1024x768

راستی آهنگ فیلم لئون‌(‌حرفه ای) رو هم براتون آپلود کردم...که واقعا قشنگه....

حجمش هم کم کردم که راحتتر دانلود بشه...

دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
آسی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:02 ق.ظ

بهروز این خیلی قشنگه...آدم گریه ش میگیره

چشماتون قشنگ میبینه :ی

موزیک ستاره چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.musicsetare.tk

سلام خیلی قشنگ درست کردی موفق باشی

محمد چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.bushehria.com

سلام عزیزم!
خوبی؟ایول به تو که هنوز بلاگتو سر پا نگه داشتی!!خیلی دلم برا اون موقع ها تنگ شده.همه عشقم این بود که ۱ پست توی بلاگ اسکای بدم بعدشم هر لحظه میومدم نگاه می کرم ببینم کی نظر داده!!هییییی دلم خیلی پره! در ضمن دوستان این موزیک ماله فیلم معروف لئون هست خواننده هم استینگ اسمشم هستShape Of My Heart ! روزی ۱۰۰۰ بار گوشش میدم.انگار زیاد حرف زدم.موفق باشی عزیز!
Bye For Now

سلام داداشی محمد....مرسی ...آره یادش بخیر اون موقعها...منم الان دیگه زیاد حوصله ندارم...مرسی از اینکه سر زدی

سهیل جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:14 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام داداشی خوبی . ببخشید دیر اومدم پیشت . امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشی . آهنگ هم دانلود کردم . خیلی باحال بود . دوست دارم .. قربونت . فعلا بای

زمان یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:25 ق.ظ http://zamanrezaei.blogsky.com

سلام بهروز جون
من دیونه فیلماتم بخدا
منتظر قالب جدید وبلاگت بودم حالا می بینم که خیلی سرت شلوغه
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم
با اجازه تون یه لینک ناقابل بهتون دادم
من چندتا قالب خیلی توپ طراحی کردم اگه قابل بدنید یکی شو به شما هدیه بدم
به من سر بزنید
منتظر هستم
موفق باشید
خیلی دوستون دارم
در ضمن این اهنگ خیلی دوستاشتنیه

ََعباس حاج ابرام سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:23 ق.ظ http://dooblehdoobleh.blogfa.com/

سلام داداش
امیدوارم سال خوبی داشته باشی.
وبلاگ خوبی داری یه سر به من بزن.اول که اومدم تو وبلاگت فکر کردم که درباه
هنرپیشه معروف و محبوب ایران بهروز وثوقی هست.اما بعدش دیدم نه.
ولی خوشحالم که با شما و وبلاگتون آشنا شدم.به ما سر بزن خداحافظ

مریناز پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام اقا بهروز...
این اولین بار نیست که به وبلاگ زیباتون میام .من از زمانی که با فیلمهای اقای وثوقی اشنا شدم تازه متوجه شدم که سینمای کشورمان از نبود چه هنرمند بزرگی محرومه....
به هر از این که این وبلاگ زیبا را به نام ان هنرمند عزیز وگران قدر ساختید از شما سپاسگزارم.ای کاش در مورد تئاتر جدید اقای وثوقی به نام از ماهواره تا عشق هم چند سطری بنویسید.
برایتان بهترین ارزوها را ارزومندم.....مریناز

رها دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ب.ظ http://raahaa.blogsky.com

آفرین مرد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد