کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

راز گل سرخ

کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ

کار ما شاید این است

که در افسون گل سرخ شناور باشیم.

پشت دانایی اردو بزنیم

دست در جذبه یک برگ بشوییم و سر خوان برویم.

صبح ها وقتی خورشید در می آید متولد شویم.

هیجان ها را پرواز دهیم

آسمان را بنشانیم بین دو هجای هستی

ریه را از ابدیت پر و خالی بکنیم.

بار دانش را از دوش پرستو به زمین بگذاریم.

نام را باز ستانیم از ابر

روی پای تر باران به بلندی محبت برویم.

کار ما شاید این است
که میان گل نیلوفر و قرن
پی آواز حقیقت بدویم.

سهراب سپهری

@};-

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 13 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام اگه دوست داری تبادل لينک کنيم يک سری اينجا بزن و تو قسمت نظرات بگو www.p30download.co.sr

سیاره جمعه 13 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:56 ب.ظ


الله ابهی

من به طور اتفاقی وبلاگتون رو خوندم . خیلی جالب می نویسین . موضوع جالبش برام اینه که من خودم هم عاشق سهراب سپهری هستم و هم بهروز وثوقی .
موفق باشین .

سهیل شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:58 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی شعر زیبایی بود متن های خوشگلی می نویسی . راز گل سرخ . فکر کنم گل سرخ نماد عاشق باشه این طوری می گن نه؟ راستی منم آپدیت کردم درباره مشکلات و روابط بین دختر و پسر البته قسمت دومه . نظر یادت نره ..ممنون..داداشی تو سهیل

مسعود شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.mimic.blogsky.com

سلام عزیز
زیبا بود

نازی نازگلک یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.nazgolak.info

سلام وبلاگ جالبی دارید... ممنون می شم به من هم سری بزنید .من از وبلاگم اسباب کشی کردم به سایتم ...امیدوارم بتونم در کنارتون باشم....قربان شما....نازی نازگلک

میگن گل جمعه 20 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:41 ب.ظ http://lolipop.persianblog.com

سلام! من چه دیر اومدم! ولی حالا اومدم دیگه. یکی دو روز بود اصلا حوصله نداشتم. شاید همه جا سر زدم غیر از وبلاگ خودم . حالا الان می خوام برم ببینم چه خبره. راستی مثه اینکه زیادی دعا کرده بودی در کل بی خیال امتحان ورزش شد! : D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد