کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

بگذر ز من

شامگاه است گل انداخته رخسار سپهر

چه تماشاگه رنگینی آه...

باز از بازی هر روزی مهر

شعله ور بیشه ای از شرم و شراب است شفق

گسترد خون بر افروخته و مست بر آنات غروب

و چه زیبا و چه خوب !

¤ مهدی اخوان ثالث ¤

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

واقعا حیفم اومد که این آهنگ رو نزارم. چیزی در موردش نمیگم.

فقط پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید....

راستی هر کس از شعر بالا هر چی فهمید حتما بنویسه.

دانـــــــلـــــــــــــــــــــــود

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل شنبه 7 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:32 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی متن قشنگی بود منم آپدیت کردم درباره مشکلات جوان ها تو ایران .مرسی

علی بی غم شنبه 7 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:20 ب.ظ http://aliakbarabdoi.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
شعر قشنگی بود.
موفق باشی
یا حق

بهم میگن گل!!! پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:41 ب.ظ http://lolipop.persianblog.com

سلام! دلم گرفته بود اومدم به دوستام سر بزنم.
چطوری تو؟ کجایی تو؟
شعرت به این آهنگ میاد . یا آهنگت به شعرت میاد خلاصه یه هم میان.
غـــــــــــــــــــروب ؛ آسمون ســـــرخ ؛ یه ذره سوز سرما ؛ تو ساحل دریا! به چه شود! خوش به حال خودم که نزدیک دریام.
بابا هم متنت هم آهنگت بردنم تو حس.
راستی در مورد اون دوستت تو پست قبلی. حالا حالا ها باید متاسف باشیم چون هرروزو هر روز این اتفاقات داره میفته. یکی دو تا نیست.
آپ کردم لینکتم گذاشتم. اگه دوست داشتی توام بذار خوشحال میشم. بای بای رفیق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد