کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

Orkut & Gmail

فقط یه چیزی بگمو برم

خیلی از دوستان ایمیل میزنن و میگن که چجوری توی ارکات باید جزو هواداران بهروز بشیم.....

لطف کنین اینجور چیزارو توی همون نظرات بگین....

تمام کسایی که دوست دارن به ارکات یا جی میل دعوت بشن

همینجا بگن.

نظرات 10 + ارسال نظر
فرشاد سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ب.ظ

بابا نیکی و پرسش؟ منو جی میل حتما دعوت کن.

علی رضا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:20 ق.ظ

بهروز جون منم دوست دارم دعوت بشم ممنون

آسپرین چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:45 ب.ظ

آقا ما رو هم تو ارکات دعوت کن، البته من چند وقت پیش هم دعوت شدم...اما هنوز فرصت عضو شدنش رو پیدا نکردم...اما حتما اینوایتم کن چون سودش اینه که می تونم صفحه ی ارکات مخصوص خودت رو هم ببینم !!! آیدیم رو هم خودت داری دیگه / دست شما بی زحمت مرسی (:

سهیل پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:40 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام منم خیلی دوست دارم بیام اورکات ولی هنوز کسی دعوت نامه برام نفرستاده :)

سهیل پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:41 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

جی میل هم همین طور دعوت نامه هاشو تو داری بهروز جون؟

سهیل جمعه 8 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:19 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی به خدا شرمندم کردی داداش بهروز ممنون که دعوت نامه برام فرستادی به زودی پرش میکنم و می آم اورکات جی میل هم همین طور امیدوارم یه روزی باشه که تو دعوت نامه برای سفر به کشور های خارجی برام بفرستی خلاصه ممنون داداشی..دوست و داداشی تو سهیل

ارش یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام اقا ما دوست دارم عضو اورکات شیم
زحمت دعوتنامه شو برای ما بکش

سینا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ب.ظ

اگر امکان داره مرا تو جی میل و اورکات دعوت کن بهروز جون.

بهمن شنبه 7 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ق.ظ

من همیشه با تو زندگی کردم با عشق تو و با فیلمهای تو که همشونو دارم
حتی اگه منو تو جی میل و اورکات دعوت نکنی بازم همیشه دوستت دارم وعاشقتم
آخه تو خیلی بزرگی و اگه منو دعوت نکنی حق داری بهروز عزیز

حسین رضایی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.rezaei307.persianblog.com

سلام آقا بهروز
من دوست دارم در جی مل و اورکات عضو شوم
مثل اینکه این گره به وسیله شما بازمی شه
اگر امکان داره مرا تو جی میل و اورکات دعوت کن بهروز جون.
به کلبه حقیرانه من هم یک سری بزن
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد