کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

کهکشان تنهایی

دانلود.عشق.سیاوش.بهروز وثوقی....

زندگی

امشب خیلی چیزا فهمیدم

اینکه دزست زندگی کردن چقدر سخته

محبت کردن

دوست داشتن

و

از همه مهمتر عشق

که واقعا سخته.

امشب یکی از سخت ترین کارای زندگیمو کردم که هیچ وقت فراموش نمیکنم.

از دوستم چیزهایی یاد گرفتم که هیچ وقت نفهمیده بودم.

خوشحالم که دوستانی دارم که دوستم دارند.


نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:06 ق.ظ http://ayatesheytani.tk

قدرشونو بدون :))

آسپرین یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:09 ب.ظ

آره...دوستی خوبه که بتونه تو زندگی ما تاثیر مثبت بذاره....بتونیم خیلی چیزا رو ازش یاد بگیریم یا بهش یاد بدیم.
پس خوشبحال اونایی که از این دوستا دارن.
راستی...........می بینم که بعضیا عکسشونو می ذارن تو وبلاگشون......ای ولله

هادی محمدی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:19 ب.ظ

آقای وثوقی می خوامت بابا برای ما هم ایمیل بفرست

مجتبی ابویی جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام بهروز جان سلام ممل امریکایی
از صمیم قلب دوستت دارم
چقدر الان حق تو در سینما ضایع شده
حتما به من دوست دارت وتنها ایمیل بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد